Identyfikator odpowiedzi  
3320
  Produkty  
  Plus online
  Data utworzenia  
24/11/2008 12:27
  Ostatnia aktualizacja  
30/05/2017 11:21

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Jak ustalić/odzyskać/zmienić e-hasło przez Plus online?
  Pytanie
 

Jak mogę ustalić e-hasło przez Plus online?

  Odpowiedź
 

Co to jest e-hasło ?
E-hasło to hasło, dzięki któremu możesz korzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje Plus online. Generowane jest jedno e-hasło dla całego konta. Każdy numer z Twojego konta logując się do Plus online korzysta z tego samego e-hasła.

e-hasło a Plus Kod 5
e-hasło i Plus Kod to dwa różne hasła. Mogą być aktywne jednocześnie – nie wykluczają się. Plus Kod służy m.in do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a także do logowania do Plus Online (bez dostępu do faktur i bieżącego użycia)
Dostęp do e-faktur oraz pliku z duplikatami faktur/bilingów jest możliwy tylko po zalogowaniu e-hasłem. Jeśli jesteś zalogowany Plus Kodem, wyloguj się z aplikacji i ponownie zaloguj e-hasłem.
Uwaga: obydwa hasła nie są dostępne w Mix/Plus na Kartę.

Jeśli chcesz aktywować, zmienić lub nie pamiętasz e-hasła, postępuj zgodnie z instrukcją:

Opcja 1. Jeśli posiadasz aktywny Plus Kod 5

Krok 1.  Zaloguj się do Plus online > kliknij link< wykorzystując Plus Kod 5.

Następnie wybierz zakładkę Usługi.


Krok 2.  Wybierz Zarządzanie e-hasłem i naciśnij Zmień.

Krok 3. 
Nie masz lub nie pamiętasz e-hasła
zaznacz "zaznacz jeśli chcesz użyć hasła SMS" jak na poniższym obrazie,
- pojawi się dodatkowy komunikat, zaakceptuj go przyciskiem O.K,
- na Twój numer telefonu użyty przy logowaniu zostanie wysłane jednorazowe hasło,
- otrzymane hasło wpisz w miejscu "Stare hasło/Hasło SMS",
- następnie wprowadzić dwukrotnie swoje nowe hasło (wymyślone)
- opcja „Wyłącz dwuetapowe uwierzytelnienie” która jest zaznaczona domyślanie spowoduje, że przy każdym logowaniu otrzymasz SMS z dodatkowym 
 
hasłem sesji, jeśli nie chcesz go otrzymywać odznacz to pole,
- kliknij na zielony przycisk potwierdzam,
- e-hasło zostało zdefiniowane, zostanie potwierdzone komunikatem.

Ważne:
W przypadku ponownego utworzenia e-hasła (jeżeli nie pamiętasz swojego hasła i ustalasz nowe), podgląd faktur i bilingów zostanie czasowo zablokowany na okres, który pojawi Ci się w komunikacie. 

Chcesz zmienić stare e-hasło na nowe:
- wprowadź stare hasło w oknie "Stare hasło/hasło SMS",
- nie zaznaczaj "Zaznacz, jeśli chcesz użyć hasła SMS", 
- następnie wprowadzić dwukrotnie swoje nowe hasło zgodnie z kryteriami,
- opcja „Wyłącz dwuetapowe uwierzytelnienie” która jest zaznaczona domyślanie spowoduje, że przy każdym logowaniu otrzymasz SMS z dodatkowym 
  hasłem sesji, jeśli nie chcesz go otrzymywać odznacz pole,
- kliknij na zielony przycisk "potwierdzam",
- e-hasło zostało zdefiniowane, zostanie potwierdzone komunikatem.

Widok okna poniżej

Opcja 2:  Nie posiadasz lub nie pamiętasz Plus Kodu 5
- skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 601102601> wybierz usługi telekomunikacyjne > następnie zarządzanie kontem > i 0 połączenie z konsultantem.

Opcja 3:  Otrzymałeś SMS/list z jednorazowym ehasłem
- zaloguj się do Plusonline używając hasła z sms (hasło należy przepisać w całości uwzględniając wielkość liter i znaki specjalne)
- pojawi Ci się okno do zmiany e-hasła
- wpisz dwukrotnie swoje nowe e-hasło

Jak otrzymać e-hasło?

Zobacz także

  • Jak otrzymać Plus kod < kliknij na link.
 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi