Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3073
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
10/10/2007 21:33
  Ostatnia aktualizacja  
05/12/2016 09:08

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Usługa Darmowy Numer w taryfie Nowy Simplus, Easy, Team 7
  Pytanie
 

Darmowy Numer - na czym polega usługa?

  Odpowiedź
 

Jeśli posiadasz taryfę Nowy Simplus, Easy lub Team 7 i włączysz usługę Darmowy Numer będziesz mógł rozmawiać i SMS-ować z jednym numerem w sieci Plus za darmo.

Jak włączyć Darmowy Numer?
- Wprowadź Darmowy numer wpisując w telefonie kod *104*11*48wybrany numer# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie, następnie
-
Zasil swoje konto wybraną kwotą.
Darmowy numer jest aktywny przez 180 dni, po czym zostaje automatycznie usunięty. Jeśli nadal chcesz korzystać z tej usługi, musisz ją ponownie włączyć.

Jak długo możesz korzystać z Darmowego Numeru?

Okres ważności Darmowego Numeru zależy od kwoty każdorazowego zasilenia konta:
-
30 dni przy zasileniu kwotą z przedziału 50 zł - 150 zł.
-
15 dni przy zasileniu kwotą z przedziału 30 zł - 49 zł.
Okresy ważności nie sumują się. W przypadku, gdy kolejno zasilisz konto różnymi nominałami, zawsze wybierany jest okres ważności najkorzystniejszy dla Ciebie.

Ile kosztuje Darmowy Numer?
-
Wprowadzenie, zmiana i usunięcie numeru jest bezpłatne.

Jak zmienić Darmowy Numer?
-
Usuń aktualny numer wprowadzając w telefonie kod *104*00*48numer_usuwany# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie, następnie
-
Wprowadź nowy Darmowy Numer kodem *104*11*48nowy_numer# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie. Numer możesz zmienić w dowolnym momencie.


Dodatkowe informacje
- Włączenie usługi jest potwierdzane SMS-em w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zlecenia.
- Wykonywane połączenia głosowe, SMS-y pod Darmowy Numer:
a. rozliczane są w pierwszej kolejności przed wszystkimi uruchomionymi na koncie pakietami,
b. w przypadku, gdy aktywny Darmowy Numer jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi Tańsze numery lub „Swojaki”, połączenia wykonywane oraz SMS-y rozliczane są według promocji Darmowy Numer.
- W przypadku zmiany taryfy Easy lub Team 7 na taryfę Nowy Simplus, Darmowy Numer zostaje przeniesiony do nowej taryfy.
- Kodem *104# można sprawdzić, jaki numer został ustalony jako darmowy.

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania