Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3344
  Produkty  
  Reklamacje
  Data utworzenia  
28/11/2008 13:33
  Ostatnia aktualizacja  
24/03/2015 12:58

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Jak złożyć reklamację?
  Pytanie
 

Jak złożyć reklamację?

  Odpowiedź
 

 

W jaki sposób złożyć reklamację?

 

1.     przez Plus online - zobacz jak to zrobić.. Ważne: z wyłączeniem telefonu Na Kartę.

2.     wyśli pytanie przez formularz;

3.     złóż w punkcie Plusa;

4.     wyślij faksem na numer 601102551 lub 601102602;

5.     wyślij pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.

 

 

Co powinna zawierać reklamacja?

 

WAŻNE: reklamacja powinna zawierać następujące dane:

 

·         imię i nazwisko (lub nazwa firmy);

·         adres;

·         numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;

·         w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);

·         w przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;

·         uzasadnienie reklamacji.

 

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

 

Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni.

Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.

 

Odpowiedź na reklamację
 
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:

  • w formie kontaktu telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma; 
  • wiadomością e-mail bez konieczności wysyłania;
  • w formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w Polkomtel.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej lub e-mail.

 

Aby zareklamować zakupiony sprzęt,  należy skorzystać z gwarancji lub rękojmi.

 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania