Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Edytuj mój profil 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3344
  Produkty  
  Plus online
  Procedury
  Obsluga Klienta
    Dział Obsługi Klienta
    BOK
  Polkomtel
  Moje konto
    Plus online
  Data utworzenia  
28/11/2008 13:33
  Ostatnia aktualizacja  
18/08/2014 09:47

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Jak złożyć reklamację?
  Pytanie
 

Jak złożyć reklamację?

  Odpowiedź
 

 

W jaki sposób złożyć reklamację?

 

Jeśli posiadasz numer w ofercie Plus Abonament / Plus Firma / Plus Internet lub Plus Mix wybierz jeden z poniższych sposobów złożenia reklamacji:

 

1.     przez Plus online - zobacz jak to zrobić..

2.     wyśli e-mail pod adres bok@plus.pl;

3.     złóż w punkcie Plusa;

4.     wyślij faksem na numer 601102551 lub 601102602;

5.     wyślij pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa.

 

 

Co powinna zawierać reklamacja?

 

WAŻNE: reklamacja powinna zawierać następujące dane:

 

·         imię i nazwisko (lub nazwa firmy);

·         adres;

·         numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;

·         w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);

·         w przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;

·         uzasadnienie reklamacji.

 

 

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

 

Twoje zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie do 30 dni.

Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.

 

 

Odpowiedź na reklamację
 
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany:

  • w formie kontaktu telefonicznego i ewentualnie dodatkowo poprzez SMS bez konieczności wysyłania pisma; 
  • wiadomością e-mail bez konieczności wysyłania pisma (nie dotyczy Klientów indywidualnych); 
  • w formie pisemnej na adres właściciela numeru podany w Polkomtel.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, o jej rozstrzygnięciu, zostaniesz poinformowany w formie pisemnej.

 

 

Zobacz też:

 

Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?

 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania