Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Edytuj mój profil 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3933
  Produkty  
  Obsluga Klienta
    BOK
  Moje konto
    Plus online
  Data utworzenia  
26/01/2011 13:32
  Ostatnia aktualizacja  
20/11/2014 13:07

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Złożenie reklamacji przez Plus online.
  Pytanie
 

Jak złożyć reklamacje przez Plus online?

  Odpowiedź
 

Jeśli korzystasz z ofert Plus Abonament oraz Plus Mix możesz złożyć reklamacje przez Plus online. Jak to zrobić?

KROK 1 Zaloguj się do Plus online, a następnie wybierz zakładkę "Konto i formalności".

 

 

KROK 2 Wybierz zakładkę "Zgłoszenie reklamacji" i naciśnij "Zmień".

 

KROK 3 W nowym oknie pojawi się okno "Zgłoszenie reklamacji", które powinieneś wypełnić i wcisnąć przycisk "Dalej". Pola oznaczone "*" są wymagane.

 

KROK 4 Zweryfikuj treść swojej reklamacji i naciśnij "Potwierdzam".

Reklamacja została wysłana. Otrzymasz SMS z potwierdzeniem zarejestrowania Twojego zgłoszenia.

Twoje zgłoszenie reklamacji dotyczące usług, rozliczeń na wystawianych fakturach VAT, zasięgu, zmian na koncie, nieprawidłowych rozliczeń w stosunku do regulaminów i cenników, rozpatrzymy terminie do 30 dni. Termin ten nie dotyczy pism, w których zgłaszasz do nas inne sugestie i pytania.

 

Klienci Plus na Kartę nie mogą złożyć reklamacji w aplikacji Plus online.

 

Zobacz także:

Jak złożyć reklamację?

Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?

Kontakt z Konsultantem IOK (Internetowej Obsługi Klienta) przez Plus online.

Biuro Obsługi Klienta w Twoim telefonie na bezpłatnej stronie wap.plus.pl/bok.

Kontakt z Konsultantem IOK.

Dział Obsługi Klienta - Kontakt.

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania