Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4122
  Produkty  
  Oferta
  Data utworzenia  
08/03/2012 13:44
  Ostatnia aktualizacja  
31/08/2015 11:25

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Jak zablokować Usługi Premium (o podwyższonej opłacie) ?
  Pytanie
 

Usługi Premium (o podwyższonej opłacie) - co to jest i jak zablokować?

  Odpowiedź
 

Usługi Premium - to usługi telekomunikacyjne o podwyższonej opłacie wykorzystywane do świadczenia takich usług jak: konkursy i loterie SMS, usługi informacyjno-rozrywkowe, dostęp do zakupu grafiki, dzwonka, gry na telefon poprzez strony WAP, usługi społecznościowe: czaty, dostęp do elektronicznych wydań prasy w Internecie i inne, infolinie.

Jaka jest numeracja premium?

  • Dla SMS/MMS - to numery 4, 5, 6 cyfrowe zaczynające się od 5, 6, 7, 8, 9.
  • Dla połączeń głosowych numery zaczynają się od 605 70xxxx, *7xy (gdzie x - to dowolna cyfra 0-9, y - to ciąg cyfr 0-9), 70, 19.

Jakie są opłaty za korzystanie z Usług Premium?

  • Opłaty za korzystanie z  Usług Premium określa cennik taryfy lub regulaminy usług. 
  • Włączenie/wyłączenie blokady/limitu jest bezpłatne.

Rodzaje blokad/limitów na Usługi Premium

1. Limity kwotowe na wszystkie Usługi Premium - deklarujesz kwotę miesięczną, którą wykorzystujesz na Usługi Premium. Po przekroczeniu tej kwoty, zablokujemy Ci możliwość korzystania z usług premium tzn. np. nie wyślesz SMS, nie zadzwonisz.

Możliwe kwoty, po których uaktywni się blokada lub zostaniesz  poinformowany o przekroczeniu progu kwotowego to: 35, 50, 75, 100, 200. Wartość limitu obowiązuje w danym cyklu rozliczeniowym (numer abonamentowy)/miesiącu kalendarzowym (numer na kartę) i limit jest odnawialny co miesiąc.

2. Blokada całkowita korzystania z usług Premium.

3. Maksymalne stawki na wybrany ruch np. SMS lub  MMS lub WAP lub połączenia głosowe. Usługa polega na zdefiniowaniu przez Ciebie maksymalnej, dopuszczalnej przez siebie ceny za minutę połączenia lub SMS, MMS, WAP. Dostęp do „droższych” usług ponad próg kwotowy, zostanie automatycznie zablokowany.Przykład: wybierzesz kwotę 2 zł za SMS Premium. Będziesz mógł wysyłać SMS w cenie za sztukę do 2 zł. SMS droższe będą zablokowane tj. nie wyślesz SMS np. za 3 zł.

Jak włączyć/wyłączyć limity kwotowe (dotyczy pkt 1. Limity kwotowe)

- Z blokadą usług: ZABLOKUJ  kwota (gdzie kwota to 35, 50, 75, 100, 200).
- Z powiadomieniem SMS-em o przekroczeniu określonego przez Ciebie limitu (bez zablokowania usług): POWIADOM  kwota (gdzie kwota to 35, 50, 75, 100, 200).
- Wyłączenie limitu kwotowego: STOP BLOKADA
- Wyłączenie powiadomień SMS-em o przekroczeniu limitu: STOP POWIADOM.

Jak włączyć/wyłączyć całkowitą blokadę usług Premium (dotyczy pkt 2. Blokada całkowita)?

  - włączenia całkowitej blokady na wybrane Usługi Premium:

  • na SMS - należy wysłać SMS-a  o treści LIMIT SMS 0 na numer 2601
  • na MMS - należy wysłać SMS-a  o treści LIMIT MMS 0
  • na połączenia głosowe - należy wysłać SMS-a  o treści LIMIT GL 0
  • na połączenia głosowe gdzie numeracja specjalna zaczyna się od 19 - należy wysłać SMS-a  o treści LIMIT AUS 0
  • na SMS/MMS przychodzące (zwrotne, za które płacisz zgodnie z cennikiem Twojej taryfy) - należy wysłać SMS-a  o treści LIMIT MT 0
  • na zakup usług Premium poprzez WAP - LIMIT KPZ 0 i LIMIT KPM 0.

WAŻNE:  Aby zablokować wszystkie usługi Premium należy wysłać oddzielnie na każdy rodzaj usługi - SMS-a aktywującego blokadę - patrz powyżej. 

- Wyłączenie blokady na Usługi Premium: STOP LIMIT rodzaj  (gdzie rodzaj to GL – dla połączeń głosowych, AUS – dla połączeń głosowych gdzie numeracja specjalna zaczyna się od 19, SMS – dla SMS wychodzących, MMS – dla MMS wychodzących, MT – dla SMS/MMS przychodzących (zwrotnych), KPZ – dla zakupu usług poprzez WAP, KPM – dla zakupu usług poprzez WAP naliczanych za minutę).

Jak włączyć/wyłączyć maksymalne stawki (dotyczy pkt 3. Maksymalne stawki)?

       - włączenia max stawek

  • SMS o treści LIMIT rodzaj  kwota - (gdzie rodzaj to GL – dla połączeń głosowych, AUS – dla połączeń głosowych gdzie numeracja specjalna zaczyna się od 19, SMS – dla SMS wychodzących, MMS – dla MMS wychodzących, MT – dla SMS/MMS przychodzących (zwrotnych), KPZ – dla zakupu usług poprzez WAP, KPM – dla zakupu usług poprzez WAP naliczanych za minutę, a kwota to maksymalna stawka, jaką chcesz zapłacić korzystając z wybranego rodzaju usługi).

Przykład: Po wysłaniu SMS-a o treści LIMIT SMS 2, otrzymasz zwrotną wiadomość z dwiema stawkami w okolicy 2 zł odpowiadającymi wartościom cennikowym. Wybierz jedną z nich i wyślij ponownie SMS-a z prawidłową wartością. Blokada umożliwi Ci wysyłanie SMS-ów tylko w cenie do 2 zł (2,44 z VAT), jeśli tę wartość wybrałeś. SMS-ów w cenie wyższej nie będziesz mógł wysyła

- włączenia max stawek

  • STOP LIMIT rodzaj  (gdzie rodzaj to GL – dla połączeń głosowych, AUS – dla połączeń głosowych gdzie numeracja specjalna zaczyna się od 19, SMS – dla SMS wychodzących, MMS – dla MMS wychodzących, MT – dla SMS/MMS przychodzących (zwrotnych), KPZ – dla zakupu usług poprzez WAP, KPM – dla zakupu usług poprzez WAP naliczanych za minutę).

 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania