Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Edytuj mój profil 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4246
  Produkty  
  Formy Płatności
    Moje rachunki
  Oferta
    Abonament
  Obsluga Klienta
    Rachunek Elektroniczny
  Moje konto
    Plus online
  Data utworzenia  
08/08/2012 15:34
  Ostatnia aktualizacja  
18/12/2014 09:37

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  E-faktura
  Pytanie
 

E-faktura - co to jest?

  Odpowiedź
 

E-faktura to elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp.z o.o. dostępna w Plus online.

Charakterystyka e-faktury:

  • jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe),

  • zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej,

  • umożliwia dostęp do szczegółowego wykazu świadczonych usług (billing szczegółowy).

Zalety e-faktury:

  • łatwy i szybki dostęp do zapłaconych faktur,

  • powiadomienia przez SMS o wystawieniu i dostępności faktury na Plus online,

  • możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia),

  • możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.

WAŻNE: Po aktywacji e-faktury nie będziesz otrzymywać już faktury w wersji papierowej.

Kto może skorzystać?

  • Wszyscy Klienci Plus Abonament, Plus Firma, Plus Internet.

Ile kosztuje?

  • Aktywacja/dezaktywacja i korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć/ wyłączyć e-fakturę?

E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów:

I. przez SMS:

  • jeżeli chcesz włączyć e-fakturę:

          - wyślij bezpłatnego SMS-a pod numer 80818 o treści: AKTYWUJ Plus Kod 5 (zobacz co to jest Plus Kod 5)

             Przykład: jeżeli Twój Plus Kod 5 to 12345 wyślij SMS o treści: AKTYWUJ 12345

          - następnie otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści: ,,Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę i potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem e- faktury’’.

         - w odpowiedzi wyślij bezpłatnego SMS-a  aktywującego e-fakturę o treści: TAK.

        -  otrzymasz kolejnego SMS-a zwrotnego o treści: "E-faktura dla konta została aktywowana".

  • jeżeli chcesz wyłączyć e-fakturę:

        - wyślij bezpłatnego SMS-a o treści:  DEAKTYWUJ Plus Kod 5 (zobacz co to jest Plus Kod 5)

        - w odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego: "E-faktura dla konta została dezaktywowana".

 

II. drogą pisemną:

  • wyślij na poniższy adres lub złóż pisemną dyspozycję aktywacji e-faktury na formularzu dostępnym na www.plus.pl lub w punktach Plusa

Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp.z o.o.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

III. przez Plus online – zobacz jak włączyć lub wyłączyć.

Dodatkowe informacje:

  • standardowo w Plus online dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz Twoich usług (w tym billing SMS) za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki zamów ich duplikaty przez Plus online. Dokumenty zostaną udostępnione w ciągu 3 dni od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji,
  • e-faktura dostępna jest w formacie plików PDF.

 

Zobacz także
Jak otrzymać e-hasło?
Jak zamówić duplikat faktury/bilingu?
Zielona faktura - co to jest?

  Pliki załączników
   • Dokument PDF E-FAKTURA REGULAMIN.pdf
 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania