Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4246
  Produkty  
  Faktury i płatności
  Data utworzenia  
08/08/2012 15:34
  Ostatnia aktualizacja  
24/03/2015 07:42

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  E-faktura
  Pytanie
 

E-faktura - co to jest?

  Odpowiedź
 

E-faktura to elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp.z o.o. dostępna w Plus online z możliwością dodatkowo wysyłki jej na adres @ .

E-faktura:

  • jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe),
  • zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej,
  • udostępnia szczegółowy wykaz świadczonych usług (billing szczegółowy), pod warunkiem, że masz rachunek szczegółowy a nie ogólny (samą fakturę)
  • e-faktura dostępna jest w formacie plików PDF w zakładce "Płatności".

Zalety e-faktury:

  • łatwy i szybki dostęp do zapłaconych faktur,
  • powiadomienia przez SMS o wystawieniu i dostępności faktury na Plus online,
  • możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia),
  • możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.

WAŻNE: Po aktywacji e-faktury nie będziesz otrzymywać już faktury w wersji papierowej.

Kto może skorzystać?

  • Wszyscy Klienci Plus Abonament, Plus Firma, Plus Internet.

Ile kosztuje?

  • Aktywacja/dezaktywacja i korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć/ wyłączyć e-fakturę?

  • E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów:

I. przez SMS:

  • jeżeli chcesz włączyć e-fakturę:

          - wyślij bezpłatnego SMS-a pod numer 80818 o treści: AKTYWUJ Plus Kod 5 (zobacz co to jest Plus Kod 5)

             Przykład: jeżeli Twój Plus Kod 5 to 12345, wyślij SMS o treści: AKTYWUJ 12345

          - następnie otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści: ,,Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę i potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem e- faktury’’.
         
- w odpowiedzi wyślij bezpłatnego SMS-a  aktywującego e-fakturę o treści: TAK
         
-  otrzymasz kolejnego SMS-a zwrotnego potwierdzającego aktywację.

  • jeżeli chcesz wyłączyć e-fakturę:

        - wyślij bezpłatnego SMS-a o treści:  DEAKTYWUJ Plus Kod 5 (zobacz co to jest Plus Kod )
        -
 w odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego: "E-faktura dla konta została dezaktywowana".

II. drogą pisemną:

  • wyślij na poniższy adres lub złóż pisemną dyspozycję aktywacji e-faktury na formularzu dostępnym na www.plus.pl lub w punktach Plusa

Polkomtel Sp. z o.o
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
Postępu 3
02-676 Warszawa

III. przez Plus online – zobacz jak włączyć lub wyłączyć.

Dodatkowe informacje:

  • standardowo w Plus online dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz Twoich usług (w tym billing SMS) za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki, zamów ich duplikaty przez Plus online. Dokumenty zostaną udostępnione w pliku PDF w ciągu 24 godzin od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji.

  • Jeśli dodatkowo włączysz opcje @ dostęp do tych danych będziesz miał na swojej poczcie e-mail.
  • e-faktura dostępna jest w formacie plików PDF w zakładce "Płatności".

Zobacz także
Jak otrzymać e-hasło?
Jak zamówić duplikat faktury/bilingu?
Zielona faktura - co to jest?
Jak pobrać fakturę elektroniczną?

  Pliki załączników
   • Dokument PDF E-FAKTURA REGULAMIN.pdf
 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania