Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Edytuj mój profil 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4246
  Produkty  
  Formy Płatności
    Moje rachunki
  Oferta
    Abonament
  Obsluga Klienta
    Rachunek Elektroniczny
  Moje konto
    Plus online
  Data utworzenia  
08/08/2012 15:34
  Ostatnia aktualizacja  
31/07/2014 10:04

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  E-faktura
  Pytanie
 

E-faktura - co to jest?

  Odpowiedź
 

Czym jest e-faktura?

To elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp. z o.o. E-faktura ma taką samą wartość prawną i zawiera identyczne dane, co faktura w formie papierowej. Jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe ( w tym urzędy skarbowe) i nie wymaga podpisu elektronicznego.

  • Nie będziesz już otrzymywać papierowych faktur, a rachunki za telefon sprawdzisz wchodząc na Plus online w zakładkę "Płatności" > w pozycji "Rachunki/Historia płatności.
  • Zobaczysz tam w formie plików PDF swój rachunek telefoniczny oraz szczegółowy wykaz usług (w tym biling SMS) z 3 ostatnich miesięcy. Dokumenty wcześniejsze nie są możliwe do pobrania, ale będziesz mógł zamówić ich duplikaty. Duplikaty zostaną udostępnione w ciągu trzech kolejnych dni po dniu, w którym zostało przyjęte zlecenie.
  • Możesz także otrzymywać dodatkowo fakturę na adres e-mail tzn. fakturę i pliki w pdf będziemy wysyłać na Twoją pocztę internetową. Dodatkowo będą widoczne w aplikacji Plus online.Usługa ta zwana Zieloną Fakturą opisana jest tutaj
  • Nowe faktury będą dostępne po wystawieniu dokumentów w systemie tj. do 4 dni po zakończeniu Twojego Kliknij tutaj.

WAŻNE: aby mieć wgląd do dokumentów musisz zalogować się do Plus online swoim e-hasłem. Jeżeli jesteś już zalogowany Plus Kodem 5 - przy próbie otworzenia faktury/bilingu pojawi się informacja "Aby pobrać dokument należy zalogować się za pomocą eHasła". Musisz się wylogować i ponownie zalogować e-hasłem, ale jeśli włączysz dodatkowo opcję otrzymywania e-faktury na e-mail - sprawdzisz swoje rachunki bez konieczności logowania do Plus online.

  • Pliki możesz zapisać na dysku.
  • Powiadomienie o wystawieniu każdej nowej e-fakturze otrzymasz SMS-em.

Kto może skorzystać?

  • Wszyscy Klienci Plus Abonament, Plus Firma, Plus Internet.

Ile kosztuje?

  • Aktywacja/dezaktywacja i korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć e-fakturę?

1 sposób:

  • Wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 80818 o treści AKTYWUJ hasło, gdzie hasło to Plus Kod 5 lub
  • Jeśli chcesz otrzymywać dodatkowo faktury na adres e-mail AKTYWUJ hasło adres@ email.pl 
  • Następnie otrzymasz e-hasło, niezbędne do zalogowania się do aplikacji Plus online i SMS o treści: Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę i potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem e-faktury’lub Odpowiadajac TAK aktywujesz e-fakture i potwierdzasz adres email [EMAIL] oraz zapoznanie sie z regulaminem e-faktury (jeśli w treści pierwszego SMS podałeś adres e-mail)
  • W odpowiedzi należy wysyłać bezpłatną wiadomość SMS o treści „TAK”. 

2 sposób:

  • Wysyłając na poniższy adres Polkomtel (z dopiskiem „Dział Obsługi Klienta”) lub składając w punktach Plusa pisemną dyspozycję.

Adres: Polkomtel sp. z o.o. ul. Wołoska 16, 02-675. Warszawa

3 sposób:

4 sposób:

  • Możesz także wyrazić zgodę na aktywację e-faktury przy podpisywaniu nowej umowy lub przedłużeniu obecnej.

Jak wyłączyć e-fakturę?

  • Wysyłając bezpłatną wiadomość SMS na numer 80818 o treści DEAKTYWUJ hasło, gdzie hasło to Plus Kod 5. W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści: E-faktura dla konta została dezaktywowana lub
  • Wysyłając na poniższy adres Polkomtel (z dopiskiem „Dział Obsługi Klienta”) lub składając w punktach Plusa pisemną dyspozycję.

Adres: Polkomtel Sp. z o.o.

Ul. Wołoska 16, 02-675. Warszawa lub

Po dezaktywacji e-faktury będziesz otrzymywał faktury w formie pisemnej, dostarczane pocztą na adres korespondencyjny wskazany przez Ciebie. W Plus online/w punktach Plusa 

Jaka jest różnica między e-fakturą a e-rachunkiem?

E-rachunek: nie jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe – z tego względu też firmy/osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą – dodatkowo otrzymują od Polkomtel papierową fakturę VAT.
E-faktura (faktura elektroniczna): jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe).

Zobacz także
Jak pobrać e-fakturę z Plus online?
Jak zamówić duplikat faktury/bilingu?
Zielona faktura - co to jest?

  Pliki załączników
   • Dokument PDF E-FAKTURA REGULAMIN.pdf
 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania