Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4417
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Oferta
  Data utworzenia  
18/11/2013 13:31
  Ostatnia aktualizacja  
31/08/2016 15:01

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Wybrany numer w Plusie w Plus na Kartę Więcej
  Pytanie
 

Włączając promocje możesz ustawić na swoim koncie maksymalnie 5 różnych numerów sieci Plus i rozmawiać z nimi za 0 zł (z wyłączeniem numerów w usłudze Kwotoreduktor Stacjonarny).

Kto może skorzystać z promocji?
-  Musisz posiadać jedną z taryf: Plus na Kartę Więcej do Wszystkich,Plus na Kartę Więcej w Plusie, Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów lub Plus na Kartę Więcej przez Rok.
- Twoje konto musi znajdować się z okresie ważności dla usług wychodzących z dodatnią wartością, równą 10 zł z VAT.

Jak włączyć Wybrany Numer?
- Wpisz w telefonie kod *104*11*48numer telefonu wybranej osoby# (np. *104*11*48xxxxxxxxx#, gdzie x oznacza kolejne cyfry numeru telefonu) i naciśnięcie przycisku „zadzwoń” (z numeru, dla którego ma być włączona usługa).
- Logując się na  
www.online.plus.pl.

Jak wyłączyć Wybrany Numer?
-  Wpisz w telefonie kod *104*00*48numer telefonu wybranej osoby# (np. *104*00*48xxxxxxxxx#, gdzie x oznacza kolejne cyfry numeru telefonu) i naciśnięcie przycisku „zadzwoń” (z numeru, dla którego ma być włączona usługa).
- Logując się na
www.online.plus.pl

Opłaty?

 Rodzaj opłaty

 Opłata z VAT
 Opłata za minutę krajowego połączenia głosowego na Wybrany Numer 0 zł
 Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin 10 zł
 Opłata za ustawienie Wybranego Numeru na pierwszych pięciu numerach 0 zł
 Opłata za każdą kolejną zmianę numeru w usłudze,
 po włączeniu maksymalnej liczby numerów (pięciu numerów)
 1 zł
 Opłata za usunięcie numeru 0 zł

Dodatkowe informacje:
- Aktywacja następuje w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia włączenia usługi i jest potwierdzana SMS.
- Jednocześnie możesz ustawić maksymalnie 5 Wybranych Numerów. Kolejne mogą zostać ustawione po usunięciu 1 z 5 już zdefiniowanych.
- Wybrany numer nie może być wykorzystywany w roamingu.
- Okres ważności dla usługi to 720 godzin od jej włączenia.
- Listę numerów można sprawdzić kodem *104#.
- W przypadku wyłączenia usługi połączenia głosowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem Twojej taryfy lub zgodnie z zasadami dla innych usług aktywnych na koncie.
- Jeśli jednocześnie aktywowałeś ten sam numer w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie” i „Wybrany numer z dowolnej sieci” to połączenia będą rozliczane w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie”.

Zobacz także: 
Regulaminy

 


 

  Odpowiedź
 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania