Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4702
  Produkty  
  Oferta
  Data utworzenia  
03/06/2016 13:13
  Ostatnia aktualizacja  
12/06/2017 09:11

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Bonus Plus w programie smartDOM
  Pytanie
 

 

  Odpowiedź
 

Dzięki skorzystaniu z oferty PlusBanku możesz obniżyć swoje rachunki w Plusie lub Cyfrowym Polsacie w ramach promocji "Bonus Plus w programie smartDOM"

Z promocji możesz skorzystać jeśli:
- posiadasz lub założysz w PlusBanku Konto Plus i/lub Kartę kredytową i/lub złożysz wniosek o Kredyt gotówkowy oraz zgłosisz swój numer do programu,
- jesteś abonentem lub zamierzasz skorzystać z oferty Plus Abonament, Plus Mix, Plus na Kartę w Plusie lub z usług w Cyfrowym Polsacie.

Jak przystąpić do promocji

Przy zakładaniu Konta Plus, składaniu wniosku o Kartę kredytową lub Kredyt gotówkowy wybierz czy bonus ma być naliczany na usługi Plusa (podaj numer telefonu, na który ma być naliczany bonus) lub Cyfrowego Polsatu.
Przystąpienie do promocji Bonus Plus jest potwierdzane SMS w ciągu 31 dni

Warunki otrzymania bonusu oraz jego wysokość

Pamiętaj przyznane bonusy łączą się!

Bonus dla umów o konto Plus zawartych od 1.03.2017r.

Bonus można powiększyć korzystajć z kredytu gotówkowego

** Obowiązuje od 1 kwietnia 2017 r.

Bonus dla umów o konto Plus zawartych do 28.02.2017r.

* Dotyczy klientów, którzy zawarli nową lub przedłużyli dotychczasową umowę z Polkomtel lub Cyfrowym Polsatem od 1 marca 2016 r.
** Dotyczy klientów, którzy zawarli nową lub przedłużyli dotychczasową umowę z Polkomtel lub Cyfrowym Polsatem do 29 lutego 2016 r.
 

Dodatkowe informacje

-
 Bonus jest naliczany w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca w którym dokonano transakcji uprawniających do otrzymania bonusu. Szczegóły
- Jeżeli Bonus Plus będzie wyższy niż kwota bieżącego rachunku w Plusie lub Cyfrowym Polsacie środki te pojawią się jako nadpłata na poczet przyszłych rachunków.
- Informacje o naliczeniu Bonusu Plus znajdziesz na swojej fakturze, pozycja Rozliczenie konta - „PlusBank – benefit” .
- W przypadku Plus Mix oraz Plus na Kartę Bonus Plus nie przedłuża ważności konta, nie wpływa na liczbę obowiązkowych doładowań wynikających z promocji.
- Zmiany numeru, na który przyznawany jest Bonus Plus możesz dokonać osobiście udając się do banku lub dzwoniąc na infolinie banku 801 44 55 66 lub 61 8 461 461 czynną od poniedziałku do soboty, w godz. 8.00 - 21.00.
- Reklamacje dotyczącą naliczenia bonusu możesz zgłosić bezpośrednio na infolinii PlusBanku, w punkcie sprzedaży lub pisemnie na adres Departamentu Reklamacji w sieci Plus.

- Umowa do konta Plus wysyłana jest na adres e-mail podany przy zakładaniu konta.
- Wysyłka karty debetowej do konta, karty kredytowej, PINu jest realizowana do 14 dni od podpisania umowy + czas dostarczenia przesyłki przez pocztę. Karta i PIN wysyłane są w oddzielnych przesyłkach, listem zwykłym.
- Po upływie 3 miesięcy od założenia Konta Plus masz możliwość uzyskania kredytu w koncie.

- Dzięki aplikacji mobilnej plusbank24 szybko i wygodnie zrobisz przelew, bez dodatkowych kosztów za transmisję danych w sieciach Plus i Cyfrowy Polsat.

Zobacz także

Regulamin promocji Bonus Plus w programie smartDOM obowiązujący od 1.03.2017
Regulamin promocji Bonus Plus w programie smartDOM
Konto Plus
Kredyt w koncie Plus
Karta kredytowa PlusBank
Kredyt gotówkowy 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania