Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4744
  Produkty  
  Technologie, telefony, urządzenia
  Data utworzenia  
07/11/2016 16:39
  Ostatnia aktualizacja  
12/01/2017 07:32

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Serwis wyświetlacza
  Pytanie
 

Serwis wyświetlacza - co to jest?

  Odpowiedź
 

To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza: telewizora, telefonu komórkowego, smartfona, tableta lub laptopa zakupionego w sieci Plus.

Zakres Serwisu obejmuje:
- organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego,
- dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.

Kto może skorzystać?
Usługa aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty. Po dezaktywacji, nie będziesz mógł jej ponownie włączyć.

Ile kosztuje?
Po miesiącu bezpłatnego okresu, przez kolejne 23 m-ce opłata wynosi 4,99 zł z VAT. Po tym czasie usługa automatycznie wyłączy się.

Jak wyłączyć?
- poprzez Plus online
- bezpłatnym SMS-em o treści DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.

Jak postąpić w przypadku uszkodzenia?
1. W terminie 14 dni od dnia wystąpienia uszkodzenia należy skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99* i podać następujące informacje:
- imię i nazwisko
- adres odbioru uszkodzonego Urządzenia
- adres zwrotu Urządzenia po naprawie
- numer telefonu przypisany do uszkodzonego Urządzenia
- numer IMEI lub S/N uszkodzonego Urządzenia
- opis i okoliczności uszkodzenia oraz kontaktowy numer telefonu
-inne informacje, o jakie poprosi konsultant Centrum Pomocy, jeżeli będą niezbędne do realizacji naprawy.
2. Po zgłoszeniu uszkodzenia należy:
- udostępnić kurierowi uszkodzone Urządzenie oraz akcesoria typu ładowarka, kabel w uzgodnionym terminie i miejscu w celu transportu do Punktu Naprawczego;
- zapakować uszkodzone Urządzenie w sposób zapewniający bezpieczny transport;  dołączyć do przesyłki z Urządzeniem kserokopię dowodu zakupu Urządzenia oraz oryginał książeczki/karty gwarancyjnej Urządzenia, jeżeli producent dołączył je do Urządzenia.
3. Status zgłoszenia uszkodzenia możesz śledzić telefonicznie poprzez Centrum Pomocy pod numerem (22) 716 19 99 (opłata zgodnie z cennikiem właściwym dla taryfy, z której korzystasz).

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania