Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4759
  Produkty  
  Oferta
  Data utworzenia  
27/06/2017 09:39
  Ostatnia aktualizacja  
07/07/2017 14:09

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Czy można przejść z usług abonamentowych do oferty na kartę zachowując ten sam numer telefonu?
  Pytanie
 

Czy można przejść z usług abonamentowych do oferty na kartę zachowując ten sam numer telefonu?

  Odpowiedź
 

Tak, jeśli:

  • wypełniłeś zobowiązania dotyczące czasu oznaczonego umowy w ofercie Plus Abonament lub Plus Internet,
  • złożyłeś wniosek o rozwiązanie umowy (z wyjątkiem rozwiązania umowy wraz z przeniesieniem numeru do innego operatora)
  • nie zalegasz z płatnościami
    w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania dotychczasowej umowy masz możliwość zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu.

Warunki skorzystania z oferty?

  • Rejestracja numeru w ofercie Plus na Kartę
    - przed wskazaną datą wyłączenia numeru możesz go zarejestrować wysyłając bezpłatnego SMS o treści PRZENIES na numer 80107,
    - po dezaktywacji numeru rejestracji możesz dokonaćosobiście w każdym 
    salonie Plusa i Cyfrowego Polsatu lub w jednym z punktów partnerskich - na mapie znajdziesz najbliższą placówkę umożliwiającą rejestrację,

  • Od momentu podpisania nowej umowy opłaty naliczane będą zgodnie z cennikiem Taryfy JA+ NA KARTĘ.

Zobacz także

Jak zarejestrować numer na kartę?
Jak zasilić konto? 
Cennik taryfy JA+NA KARTE
Regulamin Przejście z Plusa Abonament do JA + NA KARTĘ

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania