Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4764
  Produkty  
  Oferta
  Data utworzenia  
11/07/2017 08:30
  Ostatnia aktualizacja  
11/07/2017 09:09

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Dlaczego na umowie nie został uwzględniony rabat z programu SmartDOM?
  Pytanie
 

Dlaczego na umowie o świadczeniu usług telekomunikacyjnych nie został uwzględniony rabat z programu SmartDOM?

  Odpowiedź
 

Kwota abonamentu podana na umowie o świadczeniu usług telekomunikacyjnych nie uwzględnia rabatów wynikających z programu SmartDOM.

Rabat jest przyznawany po spełnieniu warunków określonych w regulaminie programu.
Weryfikacja warunków uprawniających do przyznania rabatów będzie dokonywana odrębnie dla każdego okresu rozliczeniowego

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania