Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
723
  Produkty  
  Inne
    Obsługa
  Data utworzenia  
13/12/2002 08:57
  Ostatnia aktualizacja  
19/09/2016 10:10

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Dział Obsługi Klienta - Kontakt
  Pytanie
  Dział Obsługi Klienta - jak się skontaktować?
  Odpowiedź
 

1. Dział Obsługi Klienta - konsultant

Godziny pracy: cała doba w dni robocze, weekendy i święta.

połączenie wykonane:

numer do Działu Obsługi Klienta (DOK)

koszt połączenia z DOK (konsultant)

z numeru sieci Plus

601102601

koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz

2601

- koszt połączenia z Konsultantem wynosi 1,97 zł z VAT
- w taryfach MIX (MixIV i starszych) - 0,96 zł z VAT

z numeru innej sieci

601102601

koszt zgodny z cennikiem operatora

z zagranicy

+48601102601

koszt zgodny z cennikiem operatora

Konsultanci Działu Obsługi Klienta są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 

2. Automatyczny System Informacji Głosowej

  • Dostępny jest pod numerami Działu Obsługi Klienta
    Uwaga: jest to połączenie z systemem głosowym (bez połączenia z konsultantem)
  • Opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej dzwoniąc na numer 601102601 naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, którą posiadasz
  • Koszt połączenia z numerem 2601 jeśli masz numer na abonament wynosi 0,96 zł z VAT
  • Jeśli masz numer Na Kartę - 1,97 z VAT. 
  • Jeśli masz numer MIX z taryfą MixPlus IV Duo i nowszą - 1,97 z VAT. 
  • Jeśli masz numer MIX z taryfą archiwalną tj. mix III, mix4 - 0,96 zł z VAT. 
  • W przypadku połączenia się z konsultantem Działu Obsługi Klienta, opłata za połączenie z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej nie będzie naliczana.
  • Jeśli aktywny jest Plus Kod 5, będziesz proszony o jego wprowadzenie w celu usprawnienia obsługi. Jeśli go nie pamiętasz, sprawdź jak go uzyskać.

Faks Działu Obsługi Klienta

  • 601 102 602 - koszt zgodny z taryfą operatora.

Internetowa Obsługa Klienta

Biuro Obsługi Klienta przez WAP

Strona WAP.plus.pl/bok dostępna z poziomu telefonu, zawiera informacje umożliwiające samodzielne rozwiązanie problemów oraz zarządzanie własnymi usługami.
Strona jest bezpłatna (na terenie Polski).

Adres do korespondencji:

Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

 


 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania