Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3073
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
10/10/2007 21:33
  Ostatnia aktualizacja  
03/11/2017 13:38

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Usługa Darmowy Numer w taryfie Nowy Simplus, Easy, Team 7
  Pytanie
 

Darmowy Numer - na czym polega usługa?

  Odpowiedź
 

Jeśli posiadasz taryfę Nowy Simplus, Easy lub Team 7 i włączysz usługę Darmowy Numer będziesz mógł rozmawiać i SMS-ować z jednym numerem w sieci Plus za darmo.

Jak włączyć Darmowy Numer?
- Wprowadź Darmowy numer wpisując w telefonie kod *104*11*48wybrany numer# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie, następnie
-
Zasil swoje konto wybraną kwotą.
Darmowy numer jest aktywny przez 180 dni, po czym zostaje automatycznie usunięty. Jeśli nadal chcesz korzystać z tej usługi, musisz ją ponownie włączyć.

Jak długo możesz korzystać z Darmowego Numeru?

Okres ważności Darmowego Numeru zależy od kwoty każdorazowego zasilenia konta:
-
30 dni przy zasileniu kwotą z przedziału 50 zł - 150 zł.
-
15 dni przy zasileniu kwotą z przedziału 30 zł - 49 zł.
Okresy ważności nie sumują się. W przypadku, gdy kolejno zasilisz konto różnymi nominałami, zawsze wybierany jest okres ważności najkorzystniejszy dla Ciebie.

Ile kosztuje Darmowy Numer?
-
Wprowadzenie, zmiana i usunięcie numeru jest bezpłatne.

Jak zmienić Darmowy Numer?
-
Usuń aktualny numer wprowadzając w telefonie kod *104*00*48numer_usuwany# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie, następnie
-
Wprowadź nowy Darmowy Numer kodem *104*11*48nowy_numer# i naciśnij przycisk inicjujący połączenie. Numer możesz zmienić w dowolnym momencie.


Dodatkowe informacje
- Włączenie usługi jest potwierdzane SMS-em w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zlecenia.
- Wykonywane połączenia głosowe, SMS-y pod Darmowy Numer:
a. rozliczane są w pierwszej kolejności przed wszystkimi uruchomionymi na koncie pakietami,
b. w przypadku, gdy aktywny Darmowy Numer jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi Tańsze numery lub „Swojaki”, połączenia wykonywane oraz SMS-y rozliczane są według promocji Darmowy Numer.
- W przypadku zmiany taryfy Easy lub Team 7 na taryfę Nowy Simplus, Darmowy Numer zostaje przeniesiony do nowej taryfy.
- Kodem *104# można sprawdzić, jaki numer został ustalony jako darmowy.

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania