Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
3794
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
12/06/2009 14:42
  Ostatnia aktualizacja  
20/09/2017 10:05

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Taryfa Twój Profil w Na kartę - profil Wynurzenia
  Pytanie
 

Taryfa Twój Profil w Na kartę - Profil Wynurzenia - co zyskujesz?

  Odpowiedź
 

Profil możesz włączyć, jeśli masz Na kartę z włączoną taryfą Twój Profil.

 

Jak włączyć/ wyłączyć profil?
Wprowadź w telefonie poniższy kod i potwierdź go przyciskiem "zadzwoń" 

- włączenie:  *136*11*52# 

- wyłączenie: *136*00*52# 

 

Opłaty

Włączenie profilu kosztuje 1,50 zł z VAT, wyłączenie jest bezpłatne.

Co otrzymujesz w profilu?
Darmowe Minuty do Plusa - każde doładowanie konta powoduje automatyczne przyznawanie pakietu minut. Liczba minut w pakiecie zależy od wartości zasilenia konta i wynosi:
-
30 minut – dla zasilenia kwotą z przedziału 10 do 29 zł z VAT
-
120 minut – dla zasilenia kwotą z przedziału 30 do 49 zł z VAT
-
240 minut – dla zasilenia kwotą z przedziału 50 do 99 zł z VAT
-
600 minut – dla zasilenia kwotą z przedziału 100 zł z VAT i więcej.

Jaki jest cennik połączeń? 

Obowiązuje podstawowy cennik taryfy Twój Profil:

Stawka za minutę do sieci Plus, Orange,T-mobile, na numery stacjonarne

0, 59 zł

Stawka za minutę do Play, Polsat Cyfrowy

0,73 zł

Stawka za minutę do CenterNet

0,81 zł

SMS do wszystkich

0,18 zł

Ceny z VAT 

Dodatkowe informacje
- Minuty wchodzące w skład przyznanych pakietów mogą zostać wykorzystane przez całą dobę na połączenia w ramach sieci Plus.
- Pakiet zostanie przyznany automatycznie, bez konieczności dodatkowej aktywacji pakietu, najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu dokonania zasilenia konta.
Otrzymasz zwrotnego SMS-a potwierdzającego przyznanie pakietu.
- Okres ważności pakietu liczony jest od momentu zasilenia konta i wynosi odpowiednio:
48 godzin (2 doby): dla zasilenia kwotą z przedziału 5 - 9 zł z VAT
168 godzin (7 dób): dla zasilenia kwotą z przedziału 10 - 29 zł z VAT
720 godzin (30 dób): dla zasilenia kwotą z przedziału 30 - 49 zł z VAT
2160 godzin (90 dób): dla zasilenia kwotą z przedziału 50 - 99 zł z VAT
4320 godzin (180 dób): dla zasilenia kwotą z przedziału 100 zł z VAT i więcej.
- W przypadku dokonywania kolejnych zasileń konta, pakiety kumulują się.
- W przypadku kumulacji pakietów,
okresy ważności nie sumują się.
- Dla zebranych pakietów w pierwszej kolejności rozliczane są minuty z pakietów z najkrótszym okresem ważności.
- Cyklicznie, co 744 (31 dni) godziny od momentu aktywacji profilu, Polkomtel sp. z o.o. będzie sprawdzał czy Twoje konto jest aktywne. W przypadku, gdy Twoje konto nie będzie aktywne, profil oraz przyznane pakiety zostaną automatycznie dezaktywowane. Aby ponownie skorzystać z promocji, należy dokonać ponownej aktywacji profilu na zasadach określonych w regulaminie profilu.
- W każdej chwili możesz sprawdzić włączony profil, wpisując w telefonie bezpłatny kod *136# i naciskając "zadzwoń".
-
Jednocześnie można mieć ustawiony tylko jeden profil, ale w każdej chwili można go zmienić na inny. Wystarczy dezaktywować bezpłatnie obecny profil i aktywować nowy za opłatą 1,50 zł.
- Z wybranego profilu można korzystać bez ograniczeń: nie ma limitu minut ani okresu ważności. Warunek: Musisz posiadać aktywne konto.
  

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania