Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4417
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Oferta
  Data utworzenia  
18/11/2013 13:31
  Ostatnia aktualizacja  
08/09/2017 13:46

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Wybrany numer w Plusie w Plus na Kartę Więcej
  Pytanie
 

Włączając promocje możesz ustawić na swoim koncie maksymalnie 5 różnych numerów sieci Plus i rozmawiać z nimi za 0 zł (z wyłączeniem numerów w usłudze Kwotoreduktor Stacjonarny).

Kto może skorzystać z promocji?

Jak włączyć Wybrany Numer?

  • Wpisz w telefonie kod *104*11*48numer telefonu wybranej osoby# (np. *104*11*48xxxxxxxxx#, gdzie x oznacza kolejne cyfry numeru telefonu) i naciśnięcie przycisku „zadzwoń” (z numeru, dla którego ma być włączona usługa).
  • Logując się na  www.online.plus.pl.

Jak wyłączyć Wybrany Numer?

  • Wpisz w telefonie kod *104*00*48numer telefonu wybranej osoby# (np. *104*00*48xxxxxxxxx#, gdzie x oznacza kolejne cyfry numeru telefonu) i naciśnięcie przycisku „zadzwoń” (z numeru, dla którego ma być włączona usługa).
  • Logując się na www.online.plus.pl

Opłaty

 Rodzaj opłaty

 Opłata z VAT
 Opłata za minutę krajowego połączenia głosowego na Wybrany Numer 0 zł
 Opłata za włączenie/odnowienie usługi na okres 720 godzin 10 zł
 Opłata za ustawienie Wybranego Numeru na pierwszych pięciu numerach 0 zł
 Opłata za każdą kolejną zmianę numeru w usłudze,
 po włączeniu maksymalnej liczby numerów (pięciu numerów)
 1 zł
 Opłata za usunięcie numeru 0 zł

Dodatkowe informacje

  • Aktywacja następuje w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia włączenia usługi i jest potwierdzana SMS.
  • Jednocześnie możesz ustawić maksymalnie 5 Wybranych Numerów. Kolejne mogą zostać ustawione po usunięciu 1 z 5 już zdefiniowanych.
  • Wybrany numer nie może być wykorzystywany w roamingu.
  • Okres ważności dla usługi to 720 godzin od jej włączenia.
  • Listę numerów można sprawdzić kodem *104#
  • W przypadku wyłączenia usługi połączenia głosowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem Twojej taryfy lub zgodnie z zasadami dla innych usług aktywnych na koncie.
  • Jeśli jednocześnie aktywowałeś ten sam numer w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie” i „Wybrany numer z dowolnej sieci” to połączenia będą rozliczane w ramach usługi „Wybrany numer w Plusie”.

Zobacz także
Regulaminy

 


 

  Odpowiedź
 

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania