Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4431
  Produkty  
  Oferta
  Faktury i płatności
  Data utworzenia  
16/01/2014 12:21
  Ostatnia aktualizacja  
17/10/2017 08:13

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Zielona faktura – co to jest?
  Pytanie
 

Co to jest Zielona faktura?

  Odpowiedź
 

 to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa).Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Dodatkowo wgląd do e-faktury będziesz miał zapewniony przez Plus online.
Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku pdf.

Różnica między Zieloną fakturą a e-fakturą polega na tym, że e-faktura jest dostępna tylko w Plus online.

Jakie są zalety usługi?

  • dostęp do faktury/bilingu szczegółowego/noty bez konieczności logowania się do Plus online,
  • szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku,
  • ochrona środowiska naturalnego.

Ważne: aby mieć dostęp do faktur/bilingów przez aplikację Plus online musisz zalogować się eHasłem.
Jeśli masz problemy z otrzymaniem faktury na adres e-mail, zapoznaj się z informacjami > tu. 

Ile kosztuje?

Aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć?

  • Poprzez Plus online zobacz jak to zrobić lub
  • Poprzez SMS wysłany na bezpłatny numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@ email.pl (sprawdź co to jest Plus kod 5; adres adres@ email.pl  – wpisz swój adres @, na który będziesz otrzymywać faktury). W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści:
    Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres email [EMAIL] oraz zapoznanie sie z regulaminem e-faktury.
    Odeślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK.

Jeśli posiadasz usługę Plus Internet:

  • z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu. Więcej informacji znajdziesz tutaj (po wybraniu odpowiedniego modelu urzadzenia).
  • z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 / 2601. Kontakt lub 601102607 / 2607. Kontakt
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (poł. bezpłatne)
  • Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
    Polkomtel Sp.z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
  • Udając się do punktu Plusa.

Jak wyłączyć?

  • Poprzez Plus online,
  • Poprzez SMS na bezpłatny numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5  (sprawdź co to jest Plus kod 5),
  • Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
    Polkomtel Sp.z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
  • Udając się do punktu Plusa.

Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.

Uwaga:  Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu e-mail może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie.

Regulamin dostępny na stronie www

Zobacz także
Jak zalogować się do Plus Online?

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania