Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4431
  Produkty  
  Oferta
  Faktury i płatności
  Data utworzenia  
16/01/2014 12:21
  Ostatnia aktualizacja  
02/02/2018 09:18

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Zielona faktura – co to jest?
  Pytanie
 

Co to jest Zielona faktura?

  Odpowiedź
 

 to pełnowartościowa elektroniczna faktura VAT (z punktu widzenia prawa).Stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie.
Jest wysyłana na podany przez Ciebie adres mailowy. Dodatkowo wgląd do e-faktury będziesz miał zapewniony przez Plus online.
Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu. Do korespondencji dołączymy dokumenty w pliku pdf.

Różnica między Zieloną fakturą a e-fakturą polega na tym, że e-faktura jest dostępna tylko w Plus online.

Jakie są zalety usługi?

  • dostęp do faktury/bilingu szczegółowego/noty bez konieczności logowania się do Plus online,
  • szybki dostęp do informacji z faktury/bilingu po wystawieniu rachunku,
  • ochrona środowiska naturalnego.

Ważne: aby mieć dostęp do faktur/bilingów przez aplikację Plus online musisz zalogować się eHasłem.
Jeśli masz problemy z otrzymaniem faktury na adres e-mail, zapoznaj się z informacjami > tu. 

Ile kosztuje?

Aktywacja, dezaktywacja oraz korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Jak włączyć?

  • Poprzez Plus online zobacz jak to zrobić lub
  • Poprzez SMS wysłany na bezpłatny numer 80818 o treści AKTYWUJ Plus kod 5 adres@ email.pl (sprawdź co to jest Plus kod 5; adres adres@ email.pl  – wpisz swój adres @, na który będziesz otrzymywać faktury). W odpowiedzi otrzymasz SMS o treści:
    Odpowiadając TAK aktywujesz zieloną fakturę i potwierdzasz adres email [EMAIL] oraz zapoznanie sie z regulaminem e-faktury.
    Odeślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK.

Jeśli posiadasz usługę Plus Internet:

  • z routerem - możesz wysłać i potwierdzić SMS poprzez przełożenie karty SIM do telefonu. Więcej informacji znajdziesz tutaj (po wybraniu odpowiedniego modelu urzadzenia).
  • z modemem - wyślij SMS poprzez aplikację Plus Internet. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 601102601 / 2601. Kontakt lub 601102607 / 2607. Kontakt
  • Poprzez Automatycznym Systemem Informacji głosowej pod numerem 2684 z numeru sieci Plus (poł. bezpłatne)
  • Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
    Polkomtel Sp.z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
  • Udając się do punktu Plusa.

Jak wyłączyć?

  • Poprzez Plus online,
  • Poprzez SMS na bezpłatny numer 80818 o treści DEAKTYWUJ Plus kod 5  (sprawdź co to jest Plus kod 5),
  • Pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres:
    Polkomtel Sp.z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4
    02-673 Warszawa
  • Udając się do punktu Plusa.

Wysłanie SMS dezaktywującego skutkuje wyłączeniem elektronicznej faktury. Będziesz otrzymywać rachunki w wersji papierowej.

Uwaga:  Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail uległ zmianie, zobowiązany jesteś do jego aktualizacji. Podanie niewłaściwego lub niepoprawnego adresu e-mail może się wiązać z ryzykiem dostępu do Twoich faktur przez osoby trzecie.

Regulamin dostępny na stronie www

Zobacz także
Jak zalogować się do Plus Online?

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania