Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
Live CHAT
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4738
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
21/10/2016 13:05
  Ostatnia aktualizacja  
23/08/2017 09:01

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Nielimitowany Internet LTE
  Pytanie
 

Nielimitowany Internet LTE -  co to za usługa?

  Odpowiedź
 

Usługa umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Ciebie pakietu danych GB zaszytego w Twoim planie cenowym.

Dla kogo?
- Jeśli korzystasz z taryfy LTE i promocyjnych planów cenowych sLTE, JA+

Jak włączyć?
jeśli nie masz aktywnej usługi po podpisaniu umowy (zgodnie z regulaminem promocji, w której podpisałeś umowę), możesz ją włączyć
- poprzez Plus online lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści AKT NL10

Jak wyłączyć?
- poprzez Plus online lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści
DEAKT NL10

Aktywacja/dezaktywacja odbywa się po północy w dniu, w którym przyjęto zlecenie. Opata miesięczna będzie naliczona proporcjonalnie do liczby dni korzystania z usługi. Jeśli dezaktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata za usługę naliczona na fakturze proporcjonalnie zostanie zwrócona w kolejnym rachunku.

 Opłata
- 10 zł z VAT miesięcznie.

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania