Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4738
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
21/10/2016 13:05
  Ostatnia aktualizacja  
18/10/2017 13:33

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Nielimitowany Internet LTE
  Pytanie
 

Nielimitowany Internet LTE -  co to za usługa?

  Odpowiedź
 

Usługa umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Ciebie pakietu danych GB zaszytego w Twoim planie cenowym.

Dla kogo?
- Jeśli korzystasz z taryfy LTE i promocyjnych planów cenowych sLTE, JA+

Jak włączyć?
jeśli nie masz aktywnej usługi po podpisaniu umowy (zgodnie z regulaminem promocji, w której podpisałeś umowę), możesz ją włączyć
- poprzez Plus online lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści AKT NL10

Jak wyłączyć?
- poprzez Plus online lub
- SMS-em na bezpłatny numer 2601 o treści
DEAKT NL10

Aktywacja/dezaktywacja odbywa się po północy w dniu, w którym przyjęto zlecenie. Opata miesięczna będzie naliczona proporcjonalnie do liczby dni korzystania z usługi. Jeśli dezaktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata za usługę naliczona na fakturze proporcjonalnie zostanie zwrócona w kolejnym rachunku.

 Opłata
- 10 zł z VAT miesięcznie.

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania