Plus

 Baza Wiedzy 
 
Zadaj pytanie
 
 Moja skrzynka 
  wyświetlanie dostępnych łączy  
  Pomoc  
 
Temat pytania Wyświetl hierarchię produktów
    
  Porady dot. wyszukiwania 
   
    Powered by RightNow Technologies
  Identyfikator odpowiedzi  
4774
  Produkty  
  Taryfy, Usługi i Pakiety
  Data utworzenia  
22/09/2017 08:26
  Ostatnia aktualizacja  
22/09/2017 09:34

 Wersja tej odpowiedzi do druku  Wydrukuj odpowiedź

 Wyślij tę odpowiedź pocztą email  Wyślij odpowiedź pocztą email
  
  Ja + Nowa Poczta Głosowa
  Pytanie
 

Na czym polega usługa?

  Odpowiedź
 

Poczta Głosowa to Twoja automatyczna sekretarka. Standardowo zgłasza się w przypadku, gdy:

  • Telefon znajduje się poza zasięgiem sieci
  • Nie odbierasz połączenia
  • Gdy prowadzisz inną rozmowę (wyklucza się z połączeniami oczekującymi)

Jeśli nie możesz lub nie chcesz odebrać połączenia, Poczta Głosowa odbierze je za Ciebie, dając dzwoniącemu możliwość pozostawienia wiadomości. Poczta Głosowa sama przekaże Ci nagraną wiadomość.

Kto może skorzystać?
Usługa Nowoczesnej Poczty Głosowej dostępna jest dla wszystkich Klientów i posiada cztery warianty:

  • Poczta Głosowa Standard
  • Poczta Głosowa Premium
  • Poczta MMS
  • Notka SMS

Poczta Głosowa Standard - funkcjonalność

  • Pojemność skrzynki – 20 wiadomości
  • Czas przechowywania – 10 dni
  • Maksymalna długość jednej wiadomości – 6 minut
  • Własne powitanie - Tak (max 5min)
  • Informacja o numerze pozostawiającym wiadomość – Tak
  • Bezpłatne oddzwonienie – Tak
  • Powiadomienie SMS – Tak

Ile kosztuje?
- Usługa bezpłatna

Jak aktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści AKT PS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*11# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
    - Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#


Jak dezaktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT PS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*00# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
    - Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#


Poczta Głosowa Premium - funkcjonalność

  • Pojemność skrzynki – 100 wiadomości
  • Czas przechowywania wiadomości – 14 dni
  • Maksymalna długość jednej wiadomości – 6 minut
  • Informacja o numerze pozostawiającym wiadomość – Tak
  • Bezpłatne oddzwonienie – Tak
  • Powiadomienie SMS – Tak
  • Własne powitanie Tak (max 5min)
  • Poczta Mobilna (dodatkowa aplikacja na telefon*) – Tak

Ile kosztuje?
3,69 zł brutto miesięcznie


Jak aktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści AKT PP
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*11*01# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
    - Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#

Jak dezaktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT PP
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*00*01# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
    - Sprawdzenie statusu możesz sprawdzić kodem *122#


*
Aplikacja Mobilna - funkcjonalność:

  • odsłuchanie wiadomości,
  • prezentacja nadawcy zgodnie z zapisami w książce kontaktów,
  • wygodne przekazanie wiadomości (plik głosowy jako załącznik w formacie AMR) wysłany np. na pocztę e-mail,
  • szybkie oddzwonienie lub wysłanie wiadomości SMS,
  • nagrywanie własnych powiadomień,
  • zmianę kodu PIN,
  • Aplikacja może przechować do 100 wiadomości

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play


Poczta MMS - funkcjonalność

W ramach korzystania z poczty MMS, będziesz otrzymywać MMS z nagranymi wiadomościami od dzwoniących w przypadku, gdy nie odbierzesz połączenia, będziesz poza zasięgiem sieci lub gdy Twój numer będzie zajęty. Wiadomość zostanie przekazana w formiezałączonego pliku (format .amr). Wiadomości nie będą przechowywane w systemie poczty głosowej.

Maksymalna wielkość wiadomości MMS to 300 kB co odpowiada maksymalnie 3 minutom nagrania wiadomości.

Aktywacja Poczty MMS spowoduje wyłączenie poczty standard lub premium oraz automatyczną zmianę ustawień przekierowań na potrzeby usługi.

Ile kosztuje?
- Usługa bezpłatna


Jak aktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści AKT PMMS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*11*02# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 

Jak dezaktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT PMMS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod *122*00*02# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 

     

Notka SMS - funkcjonalność

W przypadku, gdy masz wyłączony telefon i masz wyłączoną pocztę głosową, dzwoniący trafia na automatyczne drzewo zapowiedzi:
Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:

  • proszę o pilny kontakt - wybierz 1
  • zadzwonię do ciebie później - wybierz 2
  • odezwij się w wolnej chwili - wybierz 3
  • mam pilną sprawę, proszę oddzwoń - wybierz 4
  • potrzebuję pomocy, proszę oddzwoń - wybierz 5
  • czekam na ciebie, gdzie jesteś - wybierz 6

Po wybraniu przez dzwoniącego odpowiedniej opcji przesyłany jest do Ciebie SMS o wskazanej treści

Ile kosztuje?
Usługa bezpłatna

Jak aktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści AKT NSMS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod
    *122*11*03# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 

Jak dezaktywować?

  • Klienci Plus Abonament:
    - wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści DEAKT NSMS
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 
  • Klienci Plus Na Kartę:
    - Wpisując w telefonie krótki kod
    *122*00*03# i potwierdzając przyciskiem ”zadzwoń”.
    - kontaktując się z
    Działem Obsługi Klienta 

Ustawienie/usunięcie przekazów na pocztę głosową

Przekazy możesz uaktywnić:

  • W swoim aparacie w pozycji "Przekazywanie połączeń" włącz > wybrany przekaz na numer Poczty głosowej tj. +48601222222. Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu
    lub
  • Wprowadzając na wyświetlaczu telefonu poniższe kody (w zależności które opcje chcesz włączyć)

Przekierowania połączeń

Aktywacja

Dezaktywacja

Status

Wszystkich (bezwarunkowo)

**21*+48601222222*11# Połącz

##21# Połącz

*#21*11# Połącz

Gdy zajęty

**67*+48601222222*11# Połącz

##67# Połącz

*#67*11# Połącz

Gdy nie odbiera

**61*+48601222222*11#

**61*+48601222222*11*czas
(od 5 do 30 s)# Połącz

##61# Połącz

*#61*11# Połącz

Gdy nieosiągalny

**62*+48601222222*11# Połącz

##62# Połącz

*#62*11# Połącz

Dezaktywacja
wszystkich przekazów(poczta nie będzie się zgłaszała)

##002# Połącz


Opcja "Gdy nie odbiera"
Standardowo Poczta zgłosi się po 25 sekundach. Możesz sterować tym czasem. W tym celu wykonaj połączenie na kod **61*+48601222222*11*czas (od 5 do 30 sekund)#. Zmiana jest bezpłatna.


Dodatkowe Informacje

Poczta Głosowa - opłaty w kraju
(Plus Abonament/Plus na Kartę (z wyłączeniem Sami Swoi)

  • Włączenie i wyłączenie Poczty Głosowej jest bezpłatne.
  • Gdy Poczta Głosowa oddzwoni do Ciebie z nagraną wiadomością, to odsłuchasz ją bezpłatnie.
  • Jeżeli sam zadzwonisz na Pocztę Głosową (numer 2222 lub +48601222222 ), wówczas za minutę połączenia zapłacisz zgodnie z Twoją taryfą:

Cenniki taryf Plus Abonament/Plus Mix
Cenniki taryf 
Plus na kartę

Poczta Głosowa w roamingu
(Plus Abonament/Plus na Kartę (z wyłączeniem Sami Swoi)

  • Jeśli zostanie nagrana dla Ciebie nowa wiadomość, Poczta Głosowa oddzwoni do Ciebie. Ty zapłacisz za to nagranie, jak za połączenie odebrane w roamingu + połączenie wykonane w roamingu.
  • Za oddzwonienie Poczty Głosowej zapłacisz jak za połączenie przychodzące w roamingu - według stawek połączeń międzynarodowych wybranej taryfy w sieci Plus.
  • Opcja oddzwaniania jest standardowo włączona dla każdego Klienta.
  • Aby zadzwonić na Pocztę Głosową, wybierz: +48601100222 lub *111*4860100222# w Plus na Kartę.
  • Za odsłuchanie wiadomości nagranej na Poczcie Głosowej, zapłacisz jak za połączenie wychodzące do Polski, według stawek zagranicznego operatora.
  • Jeżeli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów związanych z opłatami za korzystanie z Poczty Głosowej w roamingu, przed planowanym wyjazdem:

- jeżeli masz numer abonamentowy, anuluj wszelkie przekierowania na Pocztę Głosową wpisując do telefonu kod ##002# Połącz
- jeżeli masz numer Plus na Kartę/Plus Mix, 
wyłącz Pocztę Głosową.

Jak odsłuchać wiadomości?
Poczta głosowa -  sama oddzwania z nagranymi wiadomościami.
Kiedy rozmówca pozostawi wiadomość, Poczta Głosowa sama do Ciebie oddzwoni.
W tym momencie wystarczy, że odbierzesz połączenie, a następnie odsłuchasz wiadomość poprzedzoną informacjami, kiedy i ewentualnie przez kogo wiadomość została zostawiona w skrzynce.


Jak można samodzielnie odsłuchać wiadomość?
z własnego telefonu komórkowego dzwoniąc pod  2222 lub +48601222222,
- z telefonu stacjonarnego i z innej sieci komórkowej  dzwoniąc pod 601222222, po uzyskaniu połączenia wybierz 1 (aby odsłuchać) i wprowadź swój numer telefonu i naciśnij #, potem wprowadzić hasło dostępu
* do swojej Poczty,
- z innego telefonu sieci Plus odsłuchanie własnej poczty nie jest możliwe,
- z zagranicy dzwoniąc pod  +48 601100222 lub 2222 (dostępny u 
wybranych operatorów obsługujących krótkie kody) po uzyskaniu połączenia wybierz 2 (aby odsłuchać) i wprowadź swój numer telefonu, naciśnij # i wprowadź kod dostępu do swojej Poczty - stawka za połączenie w roamingu jest taka sama jak za połączenie w roamingu do Polski.

* aby ustawić hasło, należy zadzwonić na pocztę głosową a następnie wybrać przycisk:
  (2) Ustawienia skrzynki -> (3) Ustawienie hasła -> Zmiana hasła

 
 
 
100% 75% 50% 25% 0%   
 
  Pokrewne odpowiedzi
 
Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania
  Powrót na stronę Wyniki wyszukiwania